Prowadzenie i zarządzanie centrum ogrodniczym to wielka odpowiedzialność. Należy jednak rozumieć to jako misję wynikającą z pasji. To właśnie ona, ta pasja jest motorem do podejmowania nowych wyzwań i starannie zaplanowanych działań.
Wiedza zdobywana przez lata jest gwarantem wysokiej jakości usług oraz świadczeń. Naszym priorytetem jest klient oraz jego szeroko pojmowane odczucia, rozumiane jako stopień zadowolenia. Szczycimy się tym, iż nasza jakoś usług oraz odpowiednie podejście do konsumentów nie ulega osłabieniu. Środkiem do osiągnięcia tych celów jest integracja przez, którą należy rozumieć wzmacnianie więzi pomiędzy pracownikami jak i klientami. Tylko w ten sposób możemy poznać się nawzajem, a poznawszy mamy możliwość, poprzez odpowiednie podejście pomagać naszym klientom.
Dzięki oparciu najlepszych firm, dostarczających wszelkiego rodzaju dobra do naszego Centrum Ogrodniczego, jesteśmy w stanie stosować nonkonformistyczne i innowacyjne środki promocji. Są to różnego rodzaju prowadzone cyklicznie, eventy, warsztaty, spotkania, czy też dni porad. Bardzo istotna jest dla nas współpraca z różnymi ośrodkami, szkołami oraz grupami, do których należą dzieci, młodzież oraz osoby starsze. Chcemy w młodych pokoleniach zaszczepić pasję ogrodnictwa, aby w przyszłości oni stali się naszymi świadomymi klientami, oraz aby osoby w podeszłym wieku mogły realizować swoje hobby i czuły się potrzebne. Staramy się też wspierać i promować lokalnych producentów np.: jabłek, miodu i dyni. Organizując warsztaty chcemy aby ich uczestnicy zdobyli nowe umiejętności i spędzili miło wolny czas. Wielu z naszych klientów to nasi przyjaciele i mamy nadzieje, że będzie to coraz szersze grono. Firmy, których produkty sprzedajemy staramy się angażować w nasze eventy aby i oni mogli poznać bliżej grono naszych klientów, doradzić im i lepiej zrozumieć ich potrzeby. Konkursy z nagrodami to dobry sposób aby urozmaicić zakupy i dostarczyć trochę pozytywnych emocji.